Bazı siparişler*, ‘Standart Teminat’ poliçemiz kapsamındaki 500 TL tutarında ücretsizsigorta Teminatını veya ‘Gelişmiş Teminat’ poliçemize dahil olan 0 TL tutarındaki Sigorta Teminatını içerir.
Ankara Moto Kurye Sigorta
Teminat seçimi ödeme işlemi sırasında seçilebilir ve her iki poliçede de ek prim ödeyerek Sigorta Teminatını 10.000 TL (gerekirse) kadar artırmayı seçebilirsiniz. Tüm ayrıntılar ve fiyatlandırma, ödeme işlemi sırasında size ayrıntılı olarak bildirilecektir. Hem ‘Standart Teminat’ hem de ‘Geliştirilmiş Teminat’, bir talep olması durumunda 50 TL fazla kesintiye tabidir.
Sigorta Talebi Nasıl Verilir?
Kontrol etmek için zamanınız yoksa, ‘kontrol edilebilir ‘ maddesini imzalamanız gerekir. Bir talepte bulunmak isterseniz, bir yükleme aracı aracılığıyla (gerektiğinde ilgili destekleyici belgelerle birlikte) sigorta göndermeniz için size bir talep formu göndereceğiz ve Ankara kurye sigortacılarımız talebinizle ilgili bir karar verecek. Doldurulan talep formu, talep edilen kanıtlarla birlikte talep e-postasının alındığı tarihten itibaren 10 gün içinde yüklenmelidir.
Talebinizi doğrulamak için sizden fotoğraflar, bağımsız fiyat teklifleri, destek faturaları, ödeme kanıtları, malların değerlemesi, tamirci faturaları vb. gibi destekleyici belgeler istenecektir.
Gönderinin değerine ve koşullara bağlı olarak, herhangi bir iddiayı kabul etmeden önce kendi araştırmacıları tarafından bir değerlendirme yapmanız gerekebilir, bu nedenle, tavsiye edilene kadar hasarlı nakliye veya ambalajın atılmamasını veya onarılmamasını sağlamalısınız. Ancak çoğu durumda, onaylanan talepler, talep formunun sunulmasından sonraki 28 gün içinde ödenecektir.
Lütfen tüm taleplerin 50 TL fazla kesintiye tabi olacağını unutmayın. İlk adım, konuyu hemen bize bildirmektir, teslimat tarihinden itibaren 7 gün geçtikten sonra hiçbir hak talebine izin verilmeyecektir.
ÖNEMLİ: Hasarlı ürünler için , teslimat sırasında teslimat belgelerinize bir not yazmalı ve daha fazla yardım için 0543 748 61 61 ile iletişime geçmelisiniz. Bu, sadece malların ‘ hasarlı teslim edildiğini ‘ sürücü ile imzalamanız gerekir ve ‘iyi durumda teslim alındı’ ifadesini imzalamazsanız.
Ankara Kurye Sigorta İstisnaları
- “-sigorta yok” yazan tüm siparişler,
- Yasaklı veya Kısıtlanmış öğeler listesinde herhangi bir öğe varsa ve ödeme işlemi sırasında hangi teminata (Standart veya Gelişmiş) seçildiğine ve ödendiğine bağlı olarak sigorta geçerli olmayacaktır.
- ÖNEMLİ: Malın dış ve iç ambalajı tamamen göndericinin sorumluluğundadır. Malların hasar görmesi durumunda yanlış paketleme herhangi bir iddiayı geçersiz kılabileceğinden gerekli özen gösterilmelidir. Ambalaj kanıtı istenecektir.
- Sigorta yalnızca fiziksel kayıp veya hasar içindir. Sonuç olarak ortaya çıkan herhangi bir kayıp için sorumluluk yoktur.
- Bir gönderiye ‘Çıkarma Yetkisi’ verilmişse, teslimattan sonraki kayıp veya hasar teminatı yoktur.
- Ödeme işleminin bir parçası olarak Ankara kurye tarafından sağlanan çağrışım numaralarını içeren gönderi etiketleri dışında herhangi bir gönderi etiketi kullanılırsa, gönderi için herhangi bir Sigorta uygulanmayacaktır (sigorta satın alınmış olsa bile).
- Sigorta, malların teslim edilememesi veya mekanik düzensizlik veya gizli kusur nedeniyle mallarda meydana gelen hasarı kapsamaz.